Brev:
Tager ikke på
26. maj 2008
Alder:
5 mdr.
Tager ikke på
Hej Helen.
Christoffer har ik taget på de sidste 4 uger (nuværende vægt 6,8). Hvordan skal vi forholde os til det? Hvor meget skal børn tage på når de er 5 mdr?
Jeg ammer ham og supplerer op med mma 2 gange dagligt, hvor han tager mellem 130-170 ml pr gang. Men hans tarmsystem har svært ved at følge med da han er umoden. Vi går til zoneterapi med ham og det hjælper en del. Ville laktulose være en ide?
Mht min mælk er spørgsmålet så om der er nok næring i? Jeg har tabet mig 17 kg på de 5 mdr, har det nogen indflydelse på mælken? Kiloene rasler bare af mig, er dette normalt? hvordan holder man mælkeproduktionen i gang når han så også får erstatning? Hvis han får hos mig først, vil han ik ha afstatning bagefter. Håber du kan hjælpe -
Med venlig hilsen
Maiken